Crêpes


Jag känner doften av crêpes som kommer nedifrån när jag sitter här uppe. Som ni kanske hann lista ut så får jag crêpes till middag idag istället. Så mumsigt, fast inte så nyttigt dock…… Men skit i det! Jag kommer bara leva en gång så varför inte göra det bästa av livet man kan? Några crêpes spelar ingen roll. Jag kommer inte bli dödstjock av dem. (Men om jag dör så vill jag bara säga att ni har varit urusla kommenterare och jag hoppas ni kunde bli bättre på det. Nej, skämt-o-sido! Jag kommer inte dö…Inte av crêpesen i alla fall……)

P.S Jag hoppas innerligt att alla förstår att jag skriver med lite ironi då och då, och inte kommer ta det allt för seriöst. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0