I'm so sorry…


Jag är hemskt ledsen för att jag inte har bloggat. :( Jag glömde bort det när jag var hos Amira. Vi kollade på Dumma mig, lyssna på musik och gjorde nästan lite av allt möjligt faktiskt ;) Sen stack vi hem till Ola och softade, Daniel kom efter ett tag också. Så jag har inte hunnit blogga p.g.a det.

Imorgon ska jag upp vid halv 9 för att göra rent Benjamins skål (som jag skulle ha gjort i lördags), sen går bussen till Torp 11:20 från resecentrum som jag, Amira och Paulina ska hinna med. Så bloggningen kommer vara låg imorgon med… (Skulle kunna blogga från mobilen om jag inte skulle ha använt upp mer än 90% av internet som ingår i abomemanget. <—Stavning? Jag vill inte betala extra för att få mer internet att använda för att jag ska kunna blogga…)
God natt! Så ska jag försöka blogga så mycket jag kan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0