Hälsat på MÅG och NISSE


Hade lite "håltimma" förut så jag och några från klassen passade på att hälsa på kompisar som går på MÅG och NISSE. Hann inte träffa alla dock, men dem man träffade var kul att se :) Nu har jag sista lektionen, Matte, och jag har redan räknat klart alla tal man ska ha hunnit räkna idag :) Awsome!

Funderingar på vad jag ska göra när jag kommer hem:
• Ta på mig träningskläder och dansa/träna hemma (jag har skaffat tränings appar på min Iphone som jag testade igår och den var helt okej)
(• Duscha om jag har tränat)
• Läxor
• Läsa i boken Billy Elliot
Benjamins skål

Eller…
Träffa kompis (troligtvis Amira :D! )
Läxor
• Benjamins skål

Jag får se vad jag kommer göra, men egentligen vill jag bara sova…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0