Almost free

The Kooks- Ooh La
Sista skolläxan/uppgiften kvar att göra är att skriva klart en engelska berättelse. Den behöver inte var lång, bara den har en röd tråd och låter vettig. :) Låter kanske lätt, och kanske det är också, men ändå tycker jag att det är svårt. Vet inte riktigt vad jag vill säga med min berättelse, och därför kommer det bli snabbt ihop satt tror jag.. :/

Idag ska jag sticka och ha min sista danslektion för terminen. Hade dansuppvisning i lördags och det gick väl bra. Lite tråkigt bara att det är slut nu. Måste vänta ända till i höst... Fast det kommer inte hindra mig från att dansa, eller hur?

Btw, ser ni den rosa väskan? Vill jätte gärna ha den. Skulle passa perfekt på skolavslutningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0