Take my hand and follow me


Hejsan hoppsan!
Har precis spelat in när jag sjunger olika låtar och det finns inget att säga om hur jag sjunger... Pinsamt! (Fast nu har är inte mobilinspelningar det bästa, men ändå).

Klassresan var väldig rolig och jag hade en väldigt trevlig tid. Önskar faktsiskt att vi kunde stanna längre. Btw, jag sov ungefär bara 3 h inatt. Jag är grymt trött och kommer nog sova som en stock inatt. Imorgon är min sista dag som 9:a och på Stavreskolan. Börjar 8.30 med att möta lärarna i volleyboll och slutar efter det. Då cyklar jag hem och förbereder mig för kvällen. 17.15 ska jag och klasserna samlas utanför kyrkan. Där håller det väl på i 1 timma och sen drar man till skolan och äter middag, kollar på varandras spex-filmer. Jag kan lägga upp våran här på bloggen ;) Sist blir det ett mini disco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0