Babben Larsson...



"Ego bilder igen?" - Ja! Jag har inga andra för tillfället :S Tänkte lägga upp bilder i varje inlägg jag gör :D (men ibland så går det inte). Har en del bilder jag inte har visat men det är för jag har glömt bort dom helt enkelt. Men när jag får bildbrist kan jag visa dom :)

Igår var jag med Fny och Pao. Vi spelade spel och pratade. HAHAH! Fanny läste en fråga som löd "Vad kallar vi sjöodjuret i Lockness sjön?" hon vände på kortet för att läsa svaret och då läser hon "Babben Larsson". Vi dog av skratt! Svaret är ju: Nessie. Men sen så gick Fanny hem för att åka till stallet. Jag stannade kvar och pratade med pao. Vi pratade om när vi 9:or ska åka till Göteborgs operan och vad man kunde ha på sig (:

Bloggar senare! :D (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0