Hej


Nu drar jag till terminens första dans lektion. Åh, vad jag har saknat dom. Ska bli riktigt kul att starta igen. Men måste skynda mig nu. Vi hörs mer senare eller imorgon om hur det gick.

P.S.
Om ni bor här i Trollhättan eller i närheten/övrig plats och ni har en blogg får ni jätte gärna kommerntera och berätta vad den heter så jag kan checka in den. Eller om ni har ett tips på en blogg får ni väldigt gärna tipsa om den. För jag har ibland tråkigt på raster/fritiden och vet inga bloggar jag kan kolla på. Vore kul med några nya att se på. D.S.

P.P.S.
Paulina, när du ser detta så vill jag bara att du ska veta att jag är riktigt sugen på att ha en fotodag, snart. ;) Och att jag är sugen på att få bilder från tidigare fotadagar. Ex: från den dagen på bilden ovanför. D.D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0