Skriver så tagentbordet ryker...


Skriver på So:n för fullt, nästan så tagentbordet ryker ;) Hahah, nej men jag har lagt på ett kol så jag jobbar väldigt bra och fiffigt. Snart är det lunch och sedan svenska lektion. Då kommer vi fortsätta med våran teater och jag kommer gå runt och fota/filma som sedan hamnar på våran klassblogg ;) www.klassnioateater.blogg.se
Så gå in och läs om ni vill följa hur det går med teatern. :P

När jag har slutat skolan för idag ska jag och Paulina åka och måla av en skulptur som är nästa kurs i bilden. Och ikväll blir det dans för min del. Har saknat det faktiskt. Det är så att på lov har jag ingen dans, vilket kan vara bra och dåligt men det här lovet kunde jag faktiskt kunnat ha det. Men nog pratat... ska skriva det sista nu innan lektionen slutar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0