Plugg på lov..? JA! -.-'


(Saknar New York väldigt mycket! Det var drykt 1år sen jag var där. ♥♥)
Idag tänkte jag ha en plugg dag. Känns lite tråkigt eftersom det är 22 grader ute och solen skiner. Men jag har skjutit upp det här hela lovet så nu måste jag ta tag i det. Jag ska skriva en bildanalys, räkna lite matte, skriva engelska berättelse och so fördjupning. Får se hur mycket jag orkar och hinner med idag. Ska försöka göra allt så jag har mindre att tänka på.

Justdet! Jag har en rolig nyhet att berätta. Jag ska ut och resa i sommar i 2 veckor! :D Kan tyvärr inte säga vart ännu, men jag lovar att det kommer! ;) (inte så intressant att veta det, men för mig är det super kul).
 
fejk-plugg-glasögonen-på.-NU-KÖR-VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0