Överrasking i köket..

Hej!
Idag när jag kom hem låg en liten överraskning till mig i köket ;)
Det var från min mormor och morfar(tack så mycket) som hade gett mig en katalog om fotografi! Jag började bläddra i den direkt och jag tycker att den var perfekt eftersom jag inte är ett fotoproffs(inte ens i närheten).
Så jag ska läsa tipsen som står i boken och sen försöka fota oftare! ;P

Jag ska ut och fota lite nu så att jag har bilder att visa upp ;) Och sen har jag blivit sugen på att fota vatten så som Paulina och många andra har fotat! Och ni ska bara se Paulinas snygga bilder!!! :D <3

Nu får ni solnedgångs bilder från sista dagen när jag var i Danmark i sommras!




Mina favoriter är nr. 1 och nr. 3:D
Vilken/vilka är er favorit?


Kommentarer
Postat av: paulina

min favvo ee den med linus! :d nr 2!

2010-09-04 @ 11:36:40
URL: http://pauuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0