Onsdag!

Kortaste skoldagen i veckan! ;D slutar 13.00.
När jag kom hem startade jag med att ta en holländs voffla ;) As god! Sen gick jag upp till datorn, har hållit på att skriva en "hjälpa-till-lapp" till No provet, och lyssnat på gammal musik :( och nu bloggar jag !

18.30 ska jag kanske till skolan och lyssna vad våran syv har att säga om prao och gymnasieval. Har inte riktigt bestämmt mig än :/

Men imorgon eller på fredag ska jag följa med paulina hem och hämta dom där bilderna som fotades i fredags        (3 sept). Kul att se hur bilderna blev ;D (L)

Har inget mer att skriva så här kommer gamla bilder som jag inte ens visste att jag hade.

Mer bilder kommer sen!

Kommentarer
Postat av: josse

meen gud vilken gammal bild :O hur jag såg ut?!

har du fler utav dom bilderna btw?

du kan skriva svaret här på bloggen för jag läser här :P

2010-09-14 @ 22:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0