Måndag!

Ja nu är det måndag och även en ny dag på en ny vecka! ;)
Härligt! Veckorna bara strömmar förbi.. Redan 2 veckor har gått i skolan :-D
I fredags så fotade jag med Paulina och Fanny och de bilder jag har sett är super snygga! <3
Ska försöka få dom nu i veckan så att jag kan lägga in dom på bloggen ! Kanske även fixa en en ny design ;P

Jag har hittat en blogg som en kille styr och han sjunger bra! Andreas Wijk heter han om ni ville veta. hotmn
Här får ni ett smakprov:

(Sjukt snygg stil har han!!)

Även denna dagen har kommit till sitt slut och innan den gör det ska jag kolla på en film som jag lånade i lördags. Fast vet inte vilken av dom ännu.
Vi kanske hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0