After school...

Jag kom hem runt 2-halv 3. Jag tog en macka i köket och allt man brukar göra efter skolan. Plötsligt fick jag världens huvudvärk, huvudet vägde ca. 110kg. Och jag brukar aldrig få ont i huvudet. :/  Min näsa har börjat rinna då och då. Jag börjar säkert bli sjuk ):
Det blev ingen springning idag och det kommer det inte att bli heller för huvudvärken.

Försöker göra engelskan så gott jag kan nu ~_~ innan idol. Men för min del blir det ingen idol, jag ska lägga mig och sova så snart som möjligt :)


Snart gått ett helt år sen Happy dog, men det känns som en evighet. <3 (L) (A)

Kommentarer
Postat av: paulina

happy! )': <3333333333333

2010-09-22 @ 21:30:55
URL: http://pauuus.blogg.se/
Postat av: CJ

Åh men vilken sötnos! Min hamster dog i somras, sjukt att man kan känna en sådan saknad efter en sådan liten plutt! <3

2010-10-30 @ 18:38:18
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0