17 Maj 2010!! >>--(x.x)-->

Jag är helt slut efter allt pluggande till spanska provet jag har på onsdag :S

Min vecka:
Måndag:Plugga
Tisdag: dans,plugga
Onsdag:dans,plugga,stallet,spanska prov
Torsdag:dansuppvisning,plugga(till biologin),no redovisning
Fredag:biologi prov,(kompisar?)
Lördag:(kompisar?)
Söndag:(kompisar?)

Jag längtar så till skolavslutningen och det är bara 18 skoldagar kvar!!! :D på dessa 18 skoldagar så har jag 3 prov, 1 redovisning, 2 inlämningar och 2-3 saker som måste bli klart i skolan :/ ganska mycket!, men efter den här veckan så försvinner 3 saker !! ;D

Just det! jag tänker ändra min design snart :) ska få hjälp av paulina med min header och hjälp av fanny med färger ;) själv ska jag bara sätta in headern och säga om det ser bra ut med allt <3
Men innan det händer måste jag fota så jag kan ta några bilder till headern <( " )> Så paulina om du vill kan vi fota ganska snart!!:P eller någon annan, det spelar ingen roll, hör bara av er så jag vet!
Karlsson och Philip för as länge sen!! söt frissyr Philip har!!haha (:
När jag gick i teater(ja i svart/röda kläder)
Skolavslutning i 5:an
Stående: Michael,Disa,Agnes,Moa,Philip,Alexander,Michelle,
Paulina,Sandra,Sebastian,Jonas,Ludvig,David,Albin,Amira,Alicia
Sittande: Vian(jag),Fanny,Patrik,Anthony
Mallorca 2008
Happy<3


Kommentarer
Postat av: Fridaa,

Men shiit ! ;DD

Där var ju jag med på bild, hihii.

Kollade bara förbi & så står jag där som ett fån, naww.. vad små vi var. x) <3

2010-05-28 @ 17:23:37
URL: http://fffriidagoesblondiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0