14 Maj 2010!

Idag skulle vi få hem gäster men mamma blev sjuk så istället för det så fick jag jobba i trädgården i 4timmar. Va jobbigt!! :O
Inatt sov jag inte så bra och så drömmde jag helt cp också :S

Min dröm!
(Vi har idrott på lyrfågelskolan, och jag, agnes,fanny och paulina ska gå och låsa upp våra cyklar då en i 9:an som sitter på en bmx frågar;)
- Vina! Kan jag låna din cykel?
- Va ne, Hur vet du vad jag heter?
(9:an kollar runt och vill inte svara på frågan, och cyklar iväg mot idrotten(vi har inte ens idrott tsm med 9:orna). )
Jag tar min cykel och vi cyklar förbi 9:an i minst 140km/h.(Då märker jag att jag har på mig en I(L)NY T-shirt(som jag sover i) en vante på min höger hand, täcke runt omkring mig, och mina tofflor)
Sen vaknar jag.



Imorgon ska jag nog vara med Paulina :D (om jag inte måste hjälpa till i trädgården :/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0