Måndag!

Hellu! <3
Skolan var helt okejj... Eller måndagar e dom bästa dagarna i skolan men måndagar e måndagar!
Efter skolan bakade man bullar med Ame. :D Efter det blev det film! "The Hangover" heter det eller på svenska "Baksmällan" .. Jag såg den med Fanny i lördags och det va sköjjsigt!! :P Så nu hade jag kvar den och då passade jag på och se den en gång till innan jag ska lämna den till Fanny.(Fanny ville se den en gång till så jag ska ge den till henne imorgon) Det va rolig att se den med Ame med!!

BÄSTA FILMEN PÅ LÄNGE!!! <3<3 <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

naa, inte min stil ;) men den kanske ee bra..

2010-01-26 @ 21:32:17
URL: http://pauuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0