Sims 3

Min dag har inte varit så rolig men det har varit en av mina slapp dagar!;)
Jag vaknade halv 11 idag, och jag började med att äta frukost. Sen satte jag på datorn och kolla lite på bloggar och sånt men sen kom jag på att jag inte har spelat The Sims 3 på länge, så jag satte på det och det har jag spelat hela dagen! Det är som ett gift ;D
När jag hade spelat ett tag sa pappa att jag skulle komma och kolla på Happy(L). Jag tänkte "Är han död?" Men det va han inte som tur va!! Det visade sig vara att han gick helt CP! Han kunde lixom bara gå helt normalt sen rulla runt ._O man hade inte ens rört honom, det va läskigt, men han mår nog lite bättre nu. :)) Han äter inte så mkt nu heller så jag tror han dör snart:'(((

Imorgon börjar jag kl. 09.35 :P JAg ska nog platta mitt hår imorgon:) JAg brukar inte göra det så, jao x)
Jag har bara 4 lektioner så det blir en ganska kort dag:)

 Jag har verkligen bild brist!! :o
Jag ska fota, och jag vet med vilka;) Paow/Pauuus och Josse/miss J xD hhaha går det bra eller?((:

Men ska in i duschen nu så PUSS PUSS!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0