Rita idag ;)

Bion igår va inte det bästa. den kunde vara bättre!! ;D
Och Blog adwards 2009 va inte det bästa heller, jag trodde det skulle vara mkt mkt bättre!!! ._O

Men idag så ska jag rita/teckna lite sen ska jag gå en promenad med mamma och sen vet jag inte, Som tur e det juh Höstlov/halloween lov nu!!!! xD skönt värre!!!! :P Nu kom jag på en sak jag skulle vilja ha!! ;) en sån där sak som man kan lägga det man har ritat/tecknat på och sen skannar den in i datorn ;D Det skulle jag gärna vilja ha så att jag kunde visa vad jag har gjort ((: Jag har t.ex. tecknat av Foki & Kan Dee . MEn idag ska jag inte teckna av ngn, nu ska jag bara hitta på en person!! (:

 gammal bild men men <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul ! ta kort på bilderna sen ist:D och visa på bloggen!

2009-10-25 @ 22:24:35
URL: http://pauuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0