Jag é tom!

Asså, jag känner mig tom av ensamhet! nej skojja bara men om jag hade en kille skulle livet va lättare;) hahah!!!
DÅ vet jag att jag är älskad för den jag är och inte ngn annan konstig skit som kommer((: Nej nu skriver jag strunt!! 
Idag har dagen varit rätt shysst!! Första lektionen var det menat att vi skulle kolla på en film med det kunde vi inte:( men det va ok. Andra och tredje lektionen spelade vi spel. Fia med knuff ((: 4:dje lektionen sjöng vi på skolgården för det va någon sån dag, och sen i 15min skrev vi deckare. Sedan blev det lunch, det serverades korvgryta med ris :P idrott kom efter lunchen och då va våran klass helt själva och det va kuligt kuligt!! På So:n körde vi luffashack och painttävling! Det blev lika mellan tjejerna och killarna!! x)

Imorgon ska jag kolla på Blog adwars ;) innan kanske det blir bio:P DEt kommer bli filmen " Upp"

Vi hörs imorgon eller senare idag!!!! Puss Puss!!<3<3<33


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha , spökgumma !;D

2009-10-24 @ 10:46:12
URL: http://pauuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0