Läxor=bläh!

Sittre och gör engelska läxan, och gus va jobbigt det är :O Jag blir helt galen ._@
Jag har inte bloggat för jag har haft lite data förbud. Jag sitter för mkt framför den säger mamma :/ Men en liten bloggning nu gör väl inget + jag gör juh läxa på datorn också:P
Men senare ska jag till stallet, teori har vi idag så det blir juh ingen ridning /:

Vi hade "klassens dag" idag, vi kollade på film på förmiddagen, den hette "Älska mig". Den handla om mobbning, den va väl okej men ingen jag skulle se på flera gånger ;) HAHAH, Fanny och pao börja stor lipa i filmen (x eller Fanny hördes i hela klassen så Katarina(en av våra lärare) va tvungen att komma till henne och fråga om det gick bra ;P På eftermiddagen så redovisade dom grupperna som inte hade redovisat den energi källan dom hade forskat om. Men jag och Madde redovisade igår så vi slapp;) Den gruppen som va bäst idag var nog Philip & Sebbe de hade forskat om vindkraft och deras redovisning var väldigt bra xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0