Hund?

Det ligger runt 40-45% av 100%.
Jag har fått mer mail och den som har hunden vill skicka den men jag kan inte svara honom/henne fören jag vet om jag får e hund:/ Jag frågade min pappa igår men han sa att det e mkt jobb, att 6000 e lite för att va en chihuahua(ja håller med), att han vet inte om han vill ha en hund, m.m... Ja så som föäldrar pratar ;) men men, det e bara han/hon som vill skicka hunden verkar jätte trevlig. Men han/hon med hnden sa att chihuahua hundar säljs för inte så mkt pengar, så det låter som ett rimligt pris. Asså jag vet inte vad jag ska skriva :/ Det ända jag tänker på just nu e om jag skulle ha den där hunden skulle jag... aaa ja vet inte! eller jag vet inte vad ja ska skriva helt enkelt. Så jag säger hej då nu!!<3 

Jag ska rida idag!!, P.S. m jag fick hunden skulle jag sluta rida för det kostar för mkt pengarD.S.
 <3

Puss Puss!! // Vina<3<33 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hon mår inte så bra, men inte spytt sen klockan 10

2009-11-04 @ 15:35:37
Postat av: Anonym

japp detär bara för han..

2009-11-05 @ 18:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0