<( '.' )>

Jag bloggade inte igår för att jag hade fullt upp med fars dag grejj och sånt. Jag firade Martina pappa först, sen blev det att fira morfar. Sedan fira min pappa lite minimalt, men idag fortsatte vi att fira med lite fika och sånt:P

Iskolan hade vi idrott islutet och vi vann mot killarna i innebandy med 6-5 i  mål. Hahahah Sebbe gjorde självmål en gång men dom andra målen gjorde vi själva!!:P Det va väl jag som stressade sebbe ^^ hahah

Asså det börjar bli lite svårt att blogga nu för tiden, man har typ inget att skriva :S men men
hahaha ja sitter framför datorn twentyfour/seven(24/7)

 Josse och Pauuu!!! <<333<3


Kommentarer
Postat av: josse ;D

hahah fin jag är ;P

2009-11-10 @ 15:40:37
URL: http://jkallunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0