Sen bloggning! :(

Jag e ledsen över att jag bloggar så sent hela tiden :/ men min dag har sett ut så här:
Jag vaknade av att pappa ringde mig kl. 14.45... jag gick upp och åt fruost och tog på mig mys kläder. Kollade lite på tv, men sen kom mamma hem från överby. Hon hade bytt stl på ett par jeans leggins som jag fick i julklapp. Hon höll även i ett packet som hade kommit med posten ;)) Jag öppnar och ser att det är ett halsband med mitt namn på <3 Love it!! Jag visste att jag skulle få det men inte att det skulle komma idag, man det är bara positivt :D (Bild på det får ni så snabbt ja kan) , gick en liten promenad med mamma innan hon skulle på fest hos en kompis. En liten stund efter kommer pappa och Saxer förbi och hämtar saker och mig ;) går hem och käkar pizza som vi hade beställt, sen blev det film, A cinderella story, den va okej att se på :P

Men måste lägga mig nu !! Pusshejj !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0