Min jul e inte över ! ;)

Idag ska jagt och Saxer fira jul med våran pappa :))
Igår var det väldigt trevligt, jag hann klart med mina naglar och jag fick många fina presenter! T.ex. kläder, halsband, en ring, lösnaglar, garn, pengar, ja jag kan fort sätta mer men jag vill inte verka tjatig och så ;D
Hur var eran jul?

Det jag hade på mig va en rosa klänning från Monki och en rosa rosett som man har i håret från samma affär, samt ett skärp med en rosett på från Monki. Sen svarta tigths från Ginatricot och sist och minst ett par svarta örhängen från Glitter.. Oj glömde juh mina naglar som kommer från mig! ;)



Vi höres senare!! ;) Puss Puss,!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fina :-o !!

2009-12-25 @ 15:18:25
URL: http://pauuus.blogg.se/
Postat av: Agnes

gud va häftiga, har du gjort dom själv?:O:D

2009-12-27 @ 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0