Datum är satt


Igår:
Gick upp vid halv 8 och åt frukost på vandrarhemmet vi bodde på i Stockholm. Åkte sedan tunnelbana till tåget mot Göteborg som tog ungefär 3 timmar. Bytte tåg så vi kom hem till Trollhättan klockan ~13.30 och hem till huset ungefär klockan 14.00. Hann packa upp lite innan jag åkte med mamma till tandläkarn så vi var där till kl. 15.00. Tog bort rälsen där nere :D åkte hem och väntade på att pappa skulle hämta mig, Saxer och Louise och när han kom övningskörde Saxer till Gokart hallen. Det blev pappas present det här året :) och sen gick pappa, Saxer och jag till Butlers och åt.

Idag så gick jag upp tidigt igen för att gå till tandläkaren igen. De tog en avgutning på överkäken och så fick jag en tid till nästa gång jag ska dit och ta bort resten av tandställningen. Datumet är satt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0