Guitar hero!

Har inte bloggat på ett tag och jag ursäktar för det.

Spelade Guitar Hero idag och jag mindes inte att det var så roligt. Börjat bli en Tvspelsnörd!
Ska duscha nu och sen möta Amira. Vi ska kolla på film om vi hittar någon att se på. (Såklart!) Är väldigt sugen på ggodis/chips så ska nog köpa det. Åt inget godis förra veckan så nu kommer godissuget från förra veckan och knackar på min dörr.

Har ni tänkt på att det är ungefär bara 4 veckor kvar till julafton? :D
Ska nog göra en liten önskelista här på bloggen så ni kan se vad jag önskar mig. Vet inget jag önskar mig än så länge men jag kommer nog på något.

Gammal bild som jag har gjort. Har även lagt upp den tidigare här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0