Måndag en ny vecka!

Hallojj!!! Idag är det måndag och det är en ny skolvecka. Den här veckan går jag mån,tis och ons. Torsdag och fredag är alla lediga(tror jag) för det är kristihimmelfärdsafton(ja något sånt).
Min vecka:
Måndag: Skolan
Tisdag: Skolan(Matteprov)
 , Dans
Onsdag: Skolan(musik sak ska lämnas in), Ridning
Tordag: Ledig
Fredag: Ledig, Ny kväll(ska visa upp bilder man har tagit)
Lördag: ?
Söndag: ?

Det är ungefär 22 skoldagar kvar!! Och dom 2 sista dagarna brukar man städa i sitt skåp och ha en heldag med klassen. I vissa ämnen har vi/ska vi ha det sista provet för terminen, och sen efter det finns det inget att göra i dessa ämnen så jag tror vi ska kolla på film och sånt ;)

Justet! Det är bara 10dagar kvar till dansuppvisningen :O :S Jag kommer fejla totalt!! Så amira vi får ta och träna as mkt nu innan!!:P

Nu ska jag äta frukost och fixa iordning mig till skolan!! Ni får ha det så bra!! <3

Kommentarer
Postat av: ronja

hihi vi slutar den nionde =)

2010-05-10 @ 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0