Hemma från filmlämningen!

Som sagt jag gick och lämna filmen med Saxer. Och precis innan det så hade jag duschat, så ja var tvungen att ha håret innan för jackan för att det inte skulle frysa till is ;D
Mina ben och aniskte frös som F*N!! Jag LOVAR att blodet frös till is eller något sånt!!! :-o
Ända sen jag har kommit hem från filmlämningen så har jag frysit, jag hoppas att jag inte blir sjuk! Jag fryser till och med nu när jag sitter under mitt täcke, och pannkakor hjälpe inte heller :(
Mamma vill att jag ska rensa garderoben nu när man inte kan gå ut, men ja har ingen lust med det. Det jag tänker göra är bilduppgiften. Måste hitta en till låt :S (Bilduppgiften går ut på att man ska rita en bild till varje låt och det är 3 låtar man ska ha. Jag har bara 2 låtar just nu och dom är Fireflies-Owl City och Lemon tree- Fools garden. Jag får vä sitta och lyssna på Spotify till jag hittar en bra låt att rita en bild till :P

 Så ser framsidan ut ^^
Puss Puss!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0