Tjooohoo!

Det var länge sedan, jag vet.
Igår var jag med Paulina, Vilket var as länge sen sist. Kul! Vi åkte till över by och jag köpte tigths och två linnen. Det var någon sån där sak på Cubus, ta 3 betala för 2, på toppar och tigths. Föresten hur stavas egentligen tigths? :-o
Idag så gick jag och Paulina och kollade på Josefins Konfirmations avslutning. Jag tog inga bilder för jag hade inte kameran med mig, men Paulina tog några bilder. :) Sen hade Josefin efterfest med släkt som jag och Paulina följde med på. Tiden gick och senare var vi ute och cyklade!:P jag köpte den nya Magnum Gold glassen.
 Med smak av havssalt, kola, vanilj glass, guldigchoklad. Tror jag. Men den smakade Magnum classic med lite kola sås smak. God var den!

Här kommer en låt jag gillar som jag faktiskt hittade idag :S(24 April)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0