Ingen blog awards:(

Jag cyklade hem till mamma fort för att se på Blog awards, men vad ser jag då? DEt går en film istället. En rolig faktiskt, men det va inte det jag skulle kolla på så jag blev lite sur och sånt. Så nu när jag såg på Fokis blogg så hade hon skivit att det går nästa Lördag. Som tur är det mammas vecka så då behöver jag inte åka från pappa ;)

Idag så gick jag och mamma ner till stan för att köpa ett par ur gulliga vantar till mig men dom va slut så jag köpte en ur söt kofta? och en tunika. Är det en kofta eller vad kan det vara? Jeansen köpte jag i Torsdags;) Sammtidigt som jag köpte min vinter jacka ((:


Fram ifrån(och suddig:()

  Och bak  ifrån ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh , det koftan :d

2009-10-18 @ 20:21:21
URL: http://pauuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0