Fan!!

Fan!!! Vad dåligt med tittare ._O Jag hade lovat mig själv att blogga minst, minst en gång per dag men titta jag har missat redan 2dagar :(

Men igår vart jag på Överby med Fanny. Pau ville inte eller ngt(inte vet jag:S) Fanny hittade några grejor som var väldigt snygga, själv skulle jag inte köpa ngt med så såg jag några as söta tofflor som inte kostade så mkt så dom köpte jag. På H&M hittade jag en as billig mascara som jag köpte ;)
I fredags så va jag på Stan med Amme men inte så länge:) jag köpte en naglackslimm, ett glittrit naglack & sen ett blått naglack ((:

<3 dom är jätte sköna(L)

(För att gott göra det jag har missat kan jag blogga tre gånger denna dag)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta tossor :D

2009-10-11 @ 10:37:18
URL: http://pauuus.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: nee , vrför skulle jag ha dom sakerna? xD

2009-10-11 @ 11:13:00
URL: http://pauuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0