Stallet!

Så snart måste jag göra no-läxan. Just nu sitter jag och tränar på spanska läxan. Asså hur kan läxor vara så tråkigt?

Men men idag hade jag mina klackar, Älskar dom<3  Så ahde jag oxå en kjol med midje skärp. Vi hade ingen musik i slutet av dagen för att tjolle var borta :D så vi slutade halv 2 x) Men dom andra lektionerna som vi hade idag va juh tråkiga. :(
Men stallet väntar juh och Fanny kanske ska med!<3 jag får se vad hon svarar. Jag vill verkligen vinna den där tävligen! jag vinner aldrig saker:(

Josse om du ser detta så får du lära mig hur man lägger in en video så snart som möjligt!:P
Pauuus Visade mig en super duper söt hund på blocket. Det är sådan hund som passar mig!!(L) Jag har bestämmt att jag ska spara pengar så att jag kan köpa en egen hund! Men det kommmer ta år! )):

Bild på min kamera väska och På Berta(pauuus katt)
Puss Puss!<3

Kommentarer
Postat av: josse ;D

nej nu glömde jag visa hur man laddar upp klipp igen ;o

2009-10-02 @ 22:44:05
URL: http://jkallunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0