Mårten Gås och andra äckliga fåglar


Imorses, då jag tog en promenad innan skolan, så kände jag mig förföljd av två fiskmåsar som flög över mitt huvud. Som ni inte vet så är jag SKIT rädd för fiskmåsar, speciellt runt den tiden då deras ungar har kläckt ut ur äggen. Jag fortsatte att gå i normalt tempo (oavsett om de skrämde skiten ur mig), tills en av fiskmåsarna sätter sig på en lycktstolpe cirka 5 meter ifrån mig då jag började gå långsamt. Så långsamt att jag nästan stod stilla. När fiskmåsen vände bort stjärten sin och följde mig med sin blick så sket jag nästan ner mig. Så skraj var jag. Mina tankar flög förbi och de lät ungefär såhär "Hinner jag förbi eller kommer den attakera mig så jag får ett hål i huvudet och måste åka in till sjukhuset", "JAG KOMMER DÖ!!!", "Kolla blicken, mordhotande är den" o.s.v.

Jag vet inte varför jag döpte detta inlägg till Mårten Gås och andra äckliga fåglar. Kände väl att de passade in lite halvt. Aja, jag vet inte vad jag ska skriva mer så dett blir ett perfekt avslut för nu. Kram och Banan!!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Taaack för fina ord. Glad jag blir. :)



Lycka till i tävlingen! Inte jag som kommer bestämma vem som vinner, då det blir för subjektivt då. ^^

2012-03-13 @ 16:01:49
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0