En kommentar som får mitt huvud på högvarv och min kropp på glatt humör


Fick en kommentar förut av någon "Anita". Jag vet inte vem du är men tack så mycket för den fina kommentaren. ♥ Detta kommer låta helt mysko men jag kollade upp vart i Sverige kommentaren skrevs och det var i Lidköping. Men det är bara en fråga i sig hur bra min uppkollning stämmer… Jätte kul att man har läsare utan för lilla Trollhättan i såna fall. Anita om du ser detta igen kan du väl vara så gullig och kommentera om jag har rätt eller fel? 

Kommentarer
Postat av: Moa - Dagens blogg tävling ♡

Dagens blogg är avgjord, kolla om du vann eller anmäl dig i samma inlägg :D Hoppas du har en bra fredag!

2012-01-27 @ 20:45:26
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0