Tidinställt inlägg (igen)


Hej alla min kära, underbara bloggläsare!
Som ni kanske märker mår jag helt underbart nu när jag skriver detta. Vet inte vad jag har gjort men jag har kännt att jag bara skriver strunt när jag är i skolan för att jag har kort om tid och tar bilder på min webb-cam. Så nu fick jag energi att skriva ett ordentligt inlägg. (Det var nog bilden som gav mig kraften.)

Jag tycker det är så 'trevligt' (hittar inte rätt ord) att jag inte bara sitter vid min MacBook. För på andra datorer har jag icke-webb-cam-bilder, och på min Mac har jag bara webb-cam bilder. Jag blev faktiskt lite trött på att bara lägga upp webb bilder. Man måste ha variationer i livet, annars blir det ett långt och tråkigt liv.

Fråga från mig: Vad vill ni att jag ska ha på min blogg? Fler videoinlägg, dagens fråga, ect...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0