Är uttråkad…

Sju fakta

Hemstad/ort: Trollhättan

Hårfärg: mörkblond?

Längd: 171
Ögonfärg: blå/grå/gröna
Humör: trött

Tankar: mat och sova… -.-'

Vänster eller högerhänt: höger

Tio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? - ja, men om jag har haft en stor kärlek tror jag inte det :/

Tror du på kärlek? -ja
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - vet inte…
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja… :(
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - vet inte, kanske, ej medvetet i såna fall

Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nej
Har du nånsin tyckt om någon utan att tala om de för honom? - ja, många gånger. ex: när man var mindre och såg någon söt kille så började man gilla honom fast man visste ingenting om honom.
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - inte vad jag vet + om jag visste det så är det ingen hemlig beundrare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? -  jag vill tro på det

Tio saker
Kärlek eller pengar? - kärlek
Vin eller öl? - öl
Dag eller natt? - sommardag, vinternatt
One night stand eller förhållande? - förhållande
Tv eller internet? - internet
Pepsi eller cola? - cola
Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - båda delarna, men inte samtidigt
Färgfoto eller svartvita? - färg
Telefonkontakt eller face to face? - båda. måste ha telefonkontakt om man ska kunna ses face to face…
Bilddagboken eller facebook? - fb

Nio har du någonsin

Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - nej , aldrig smitit ut ^^
Har du nånsin viljat ta livet av dig? - nej! ALDRIG! och kommer aldrig göra det även fast jag skule vilja det
Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja, vem har inte?

Har du hoppat bungy jump? - nej, men kanske någon gång i livet

Har du nånsin varit med i en olycka? - en liten bilkrock för flera år sedan, men inget allvarligt
Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - när jag har varit sur/arg på den personen så kanske

Har du nånsin tyckt att världen suger? - inte världen men människorna på…


Tio K ä n s l o r
Saknar du någon just nu? - ja
Är du glad? - rättså
Är du fundersam? - jodå

Är du uttråkad? - läs rubriken
Är du tysk? - nej
Är du italienare? - nej

Är du finsk? - halvt
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nej
Gillar du någon just nu? - kanske…

Om dig:

Hur mycket är klockan just nu? - 09:38
Namn? - Vina
Hur många barn vill du ha? - inga(men kanske egna pojkar eller adoptera en flicka från Asien eller Afrika<— eller en pojke från Afrika)
Vill du gifta dig? - jag vill gifta mig men inte vara gift ^^
Rullar du spaghettin eller skär du den? - inget av det
Har du ätit sushi? - ja och jag ÄLSKAR det
Favoritglass? - ben&jerry's phish food och nordic water peace
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 1 eller inget
Humör? - uttråkad

Fyra Grejjor

Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nej
Har du en hund? - nej, men vill ha en i framtiden
Sover du helst själv eller med någon? - själv tror jag, då jag får stor plats att röra mig på under natten ;)
Tror du på spöken? - nej, men andliga väsen ibland

Skulle:

Skulle du vilja vara längre? - nej
Skulle du vilja ha mat nu? - ja
Skulle du vilja supa dig full just nu? - nej

Kan:
Kan du röra på öronen? - jag vet inte vart gränsen går, så kanske
Kan du slicka dig på näsan? - nej
Kan du kolla i kors med ögonen? - jag tycker att jag kan det
Kan dina föräldrar lita på dig? - ja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? -ja, om jag är själv så
Kan du va på en fest utan att dricka?- ja 
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - nej
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - ja

Har:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? -ja
Har du syskon? - 1 bror och 2 plastbröder
Har dina föräldrar ljugit för dig? - ja
Har du varit full den här månaden? - nej
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - jaaa
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - nepp
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nope
Har du ljugit på någon fråga än då? - nej

Vem:
Vem älskar du? - mina vänner och familj
Vem vill du bli full med? - vill inte bli full, jag kör nyktert ^^ men om jag skulle vilja bli full så skulle jag vilja vara full med alla mina vänner
Vem är den bästa artisten/gruppen? - många bra
Vem pratade du senast i telefon med? - Amira
Vem är snällast i världen? - jag har inte träfft alla i världen så kan inte svara på den frågan ;D
Vem vill du prata med? - jag vill sova! inte prata…
Vem sov du senast med? - Paulina sov över hos mig senast, fast vi sov i varsin soffa
Vem vet allt om dig? - jag, eller…?
Vem hatar du mest? - jag hatar ingen, jag ger alla en chans sen kanske jag inte gillar den. men det är sällan det händer
Vem kramade du senast? -  min mamma
Vem kan berätta allt för dig? - alla om de vill ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0