Mm.. Godis..


Sitter med godiset som jag köpte i tisdags ;D Åh! så gott det är! :P Var på Torp i Uddevalla förut med Amira och Paulina. :) Hittade en del saker. En koffta, nagellack, en väska och 2 solglasögon ;)

Justdet! Såg ett klipp från Vakna med The Voice där de läste upp en artikel som löd något med att facebook ska lägga ner den 15 Mars.

Vill inte detta! :( Det ända jag kan göra är vänta och se.

Har ni hört om tsunamin i Japan? Ush. Fruktansvärt.! Pratade om det imorses med mamma, men då hade det "bara" kommit 2 vågor som var 1 meter hög. Och jordbävning. Senare på dagen väller det in 10 meter höga vågor och ger stora materiella skador. Fåtal hade strukit med vågorna :( Och 4 miljoner människor var/är utan elektricitet. Nu vet jag inte hur det ligger till men jag antar att det inte har blivit något bättre.

Kolla runt 2 minuter av videon för att se hur vattnet sprider sig över landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0