Juni, 8


Halloj... !
I fredags var jag på disco/party/fest (a vad det nu kallas). Jag fick självklart träningsverk... Så nu har jag inte kunnat gå som vanligt under hela helgen, så min helg har varit väldigt lugn.

Nu på fredag ska jag med klassen åka på klassresa. Vi drar till Havssten som ligger nära Uddevalla. Vi kommer sova där i 2 nätter. Vi kommer göra aktiviteter som rida och skjuta paintball.

På måndag slutar jag på grundskolan. Känns lite sorligt att lämna klassen och vissa lärare. Sen kommer det kännas konstigt att inte komma tillbaka till den enda skolan jag gått på i mitt liv, men däremot kommer jag börja på en helt underbar skolan. Jag kommer säkert trivas jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0