Dröm


Tänkte berätta vad jag drömmde inatt ;) Det jag kommer ihåg 
Jag var hos en frisör för att klippa mitt hår. Frisör salongen förvandlases till ett hem med massor av chihuahua valpar. Valparna var till salu.
 Jag- Åh titta vad söt!
Och en valp strå på två ben och kollar super söt mot mig och sedan springer fram till mig så jag kan klappa den.
Jag- Hur mycket kostar den?
Säljaren- 1 300 kr. Det är 65% rabatt för jag får inte sålt dom.
Jag- Jag tar den! (Big smile) Eller kan j verkligen göra det, Saxer?
Saxer- Du gjorde köpte ju din senaste hamster på det sättet, då mamma var bortrest.
Jag- Jo, det gjorde jag. Den kostar ju bara 1 300 kr. 
Räckte fram pengarna till säljaren. Hon tog emot dom och hennes mobiltelefon ringer. Jag leker med min hund och Saxer sitter brevid i en stol. Säljaren lägger på och säger;
Säljaren- Det var paret som hade tingat valpen ringde och sa att de skulle komma förbi snart och hämta den. Så jag är ledsen, ni måste gå. 
Och så gick jag där ifrån utan pengar och utan hund. 

Inte så intressant men tänkte bara göra ett inlägg för det var längesen sen sist.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0