Sjuk och sthlm


Hejsan!
Jag har inte bloggat för att jag blev sjuk i onsdags. Jag kom hem och var as trött och gick och la mig för att vila. Efter ett tag gick jag till toan och spyde, men inte i toaletten. :( Var utmattad så jag gick och la mig igen. Ungefär 20- 30 minuter gick jag på toa igen, blev jätte varm, så jag tog vatten och slängde det på mig. Försökte dricka lite, men såg nästan inget för det blev svart för ögonen. Gick från toan och gick, utan syn, mot vardagsrummet där pappa tog emot mig och förde mig till soffan. Fick ett glas vatten och den någon slags energidricka. Någon minut efter fick jag tillbaka synen och kraft i kroppen. Satt och vilade upp mig i soffan och kollade på tv. Runt klockan 21 spyde jag igen :(

Idag ska jag åka till Stockholm :D Men jag är inte helt "frisk" , mår lite konstigt i magen och är trött. Men jag hoppas och tror att det kommer gå över idag eller i helgen. Imorgon ska jag på en restaurang och äta mat samtidigt som det är en show på scenen. På måndag ska jag se Band of horses! :D :D Kommer hem från Stockhom på tisdag och på tisdag fyller pappa år ! <3 Ska även till tandläkarn och förhoppningsvis ska rälsen i underkäken bort :D

Vi hörs ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0