Do you ever feel like…


Har du nånsin känt att livet är för kort? Att du är inte ung föralltid? Att du måste välja bort en massa intressanta upplevelser och händelser för något hindrar dig?
Det känner jag. Jag vill hinna med att se världen. Jag vill ha tiden att för att kunna stanna på varje plats jag besöker en lite längre tid. Jag vill hinna med att lära mig nya saker utan att ha en press på mig eller känna att tiden inte räcker till. Jag vill vara ung tills jag känner att jag har hunnit med allt jag vill…och…utan att känna pressen samt stressen, att jag är fast på en plats allt för länge…utan gränser som styr och ställer över mitt liv, vill jag vara FRI!! Fri och mäktig som en örn…
Jag vill springa ett maraton, jag vill skriva en bok, jag vill vara på ett omslag, jag vill skriva en låt och spela in den även om jag inte har den rösten som krävs, jag vill…jag vill… JAG VILL!!!!
Det ända som krävs nu är att ta det första steget mot den riktningen och kämpa sig över hinder som kommer på vägen.

Kommentarer
Postat av: amir-a

word!

2011-12-09 @ 12:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0