Plugg helg...


(Bild från syslöjden igår, det var fest time. Bild från paulinas fb)
Måste plugga idag, imorgon ska jag plugga om jag hinner för Martin (mammas sambo) fyller år idag och imorgon ska vi fira honom. Så om jag får en lucka kommer jag plugga. På söndag blir det nog en hel plugg-dag med lite pauser där emellan åt. Ut och sola om det är fint väder, och så ska jag försöka sy klart det sista på spex-kläderna. Men nummer 1 på min lista är att plugga...

Solade lite efter skolan och jag tror jag har blivit lite lite lite brunare ;) (Glad Vina!) Ska satsa på att bli brunare än jag någonsin har varit, och jag blir inte så brun ska ni veta.

En bra plugg låt enligt mig...
Band of Horses – The Funeral

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0