Är i skolan!

Shulululu!!
När jag kommer hem ska jag fota lite tänkte jag men vädret ute är ju fruktansvärt!! Så jag ska fota inne istället, tänkte testa fota droppar så som Paulina(som jag sa i tidigare inlägg).

12.25 börjar spanskan och jag har läxförhör! Jag har pluggat så det kommer att gå fin fint! ;D
Och 1 timme efter(13.25) slutar jag för dagen ;)

Har inget mer att skriva så ni får bilder som jag har här på datorn!
Bild som jag har använt i ett So arbete(jobbade med Nya Zeeland)
Hahah Saxer ca. 9år
Jag ca. 7år (Jag har för mig att jag har lagt upp dessa bilder tidigare:/ )
Använde i Nya Zeeland uppgiften(tror jag)
Använde i Nya Zeeland uppgiften :F





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0