1 dag mindre..1 dag närmare..

Sitter här med pjamas, fett hår och gör So läxan. Går helt okej...
Skrivit klar Unikum idag också. Bra det! En sak mindre att göra ;) Som sagt så måste jag göra en del saker idag för att inte ha så mycket saker att göra när jag kommer hem.

Jag är på fotohumör! ;D Jag vill klä upp mig och sminka mig fint och sedan ta kort som jag kan lägga upp på bloggen och göra en ny header samt en ny design. Men... det kommer inte ske idag. Jag har fullt upp som det är så jag får skjuta upp den dagen till en dag då jag inte har så mycket att göra.  


P.s.
Jag har upptäckt att när jag har läxor och saker att göra så bloggar jag medans när jag inte har en enda sak att göra, då det passar att blogga, så gör jag det inte. D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0