28 oktober 2010..


..och många har fått sin lön/månadspeng idag (inklusive mig). *Lycklig!*
Jag känner mig rik på den senaste tiden, dels för att jag inte har köpt något på länge och sen för att jag har också kontanter i min plånbok (inte enbart bankkort). Och igår när jag tog på mig mina jeans och gissa vad jag hittade i min vänstra byxficka.....??!     Jo! 600kr. Visste att det var mina pengar men jag hade glömt av att jag ägde dom.

Jag har jätte stor lust att bli fotograferad :D Vill vara med och tävla på ellos.se om en ipad. Så ajg tänkte ta kort på mig nu i helgen så jag kan skicka in den bästa bilden så jag kan vara med i tävlingen.

Justdet. Min pappa säger en del klyftiga och roliga saker som ajg tänkte dela med mig ;)
  1. Ni vet den där bläckfisken som visade vilket lag som skulle vinna matchen i VM i sommras? Iallafall, den har dött nu och den blev onvanligt gammal för en bläckfisk, 2,5 år.
  2. En kvinna i Ryssland blev påkörd av en Full-Polis, när ambulansen kom för att rädda henne hann de inte stanna bilen så de råkade köra över henne, så hon dog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0