Bara 2 dagar kvar

Hejsan hoppsan!
Hela den här veckan har vi blivit hela 3 praktikanter. Jag, Madde och en som heter Linnea Stark som även har gått i min brors klass från förskolan till 9:an.
Idag när vi tre slängde skräp "utomhus" så råkade vi även låsa ute oss. Lyckat!
Vi stod där och väntade på att någon skulle komma och slänga skräp men dock kom det ingen :/ På väggen satt en telefon och en lista på alla Oden's affärers nummer men ingen av oss vågade ringa. Vi knackade och knackade men ingen kom. Madde och linnea gick och kände på andra dörrar medans jag stod och väntade vid Din Sko's "skräp" vagn. En dörr var öppen och det var till ICA, så de smet in för att komma och öppna för mig. Några minuter senare kom en annan och öppnade och jag smet i mellan. Och sedan var allt löst :D


Bild på söta Berta!

Kommentarer
Postat av: Cissi

jättefin :)

2010-11-18 @ 17:50:48
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0