Länge sen!

Det var länge sen!! ): Jag har tappat blogg lusten :'/ får väl försöka ta upp den igen så att jag inte slutar;P hahha!! Det jag kan säga är jag har varit med kompisar, pluggat, haft idrott ute(friidrott), ja eller jag har gjort mer men det är inte så kul att veta;P Men slut på negativa skrifter!! 

Imorgon ska jag till Gbg!! :D shit kul!!! ska dit med girlsen F**** & P******. Ska köpa sommarkläder, avslutnings klänning m.m. Får se vad jag hittar. Är det någon mer som ska till gbg? eller som bor där som vill träffas? =) 
(Sista chansen att säga till mig är om 1h

Justdetja!!! När jag om Miss A står och snackar på fågelgatan så kommer en "Gubbe" som snackar med sig själv, snacka om att det är kul att lyssna på honom!! 
(2008)
(Julen 2008)
(januari 2009)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0