Klack skor eller gladiator skor?

Nu är det så att jag inte kan bestämma mig om jag ska ha på mig mina gladiator skor eller om jag ska köpa ett par bruna klackskor. Jag behöver eran hjälp!!
Vad tycker ni? Klackar eller gladiator?

För- och nackdelar:

Fördelar:                                                                                           Nackdelar:
1. Båda skorna är snygga.                                   1. Jag blir så lång med klack skor.
2. Bruna skor är snyggt!!<3          2. Klackarna skunker ner i gräset, där vi tar kort :(
                                                                3. Kanske inte ens hittar bruna klackskor.

 Tänkte ungefär så som hennes skor(inte samma modell, det går inte hitta men något liknande)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0