God Natt!

Åhh! Vad skönt med 4 dagar lång helg!! :D Vina är GLAD!!

Okej innan jag börjar vill jag bara säga att om ni hittar något stavfel, så är det på grund av batterierna i tagentbordet håller på att ta slut och vi har inga AA batterier hemma :(
Imorgon ska jag nog till överby och kolla efter bruna klackskor.  Men eftersom ingen har kommenterat på mitt inlägg om skor till skolavslutningen så vet jag inte om jag ska köpa bruna klackskor om jag hittar några :/
(2008)
(2008)
(2008)
(2007´?)
Måste bara berätta, när jag gick upp där man fyller på maten till hästarna i stallet idag så låg lille(tjocka) Felix där!! Jag, som är helt förälskad i honom, satte mig ner brevid honom istället för att fylla på maten till Timon(Ponnyn jag red idag) Felix är bara för go!<3(Får ta och sno honom någon dag!! hahah) Nej men ni skulle bara vara där och kela med honom!
Ni får ta och sova gott nu! Det ska jag iaf.
God Natt!!<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så finer! (L)

2010-05-14 @ 22:25:26
URL: http://pauuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0