uppskjutet dagens godis..

ni får det på onsdag eller torsdag, går det bra?:)
Igår läste jag 106 sidor i Twiligth(stavning?) boken. (jag vet att jag är efter men jag hade inte lusst att läsa den innan)
Mamma bad mig att kolla på olika saker man kan passa på och kolla på när vi är i New York. T.ex. kamera delar. Gissa vad jag vill ha då!? Så klart väldigt mkt som t.ex. blixt och såna där tillbehör. Sen såg jag en kamera med 16.1 megapixlar och tänkt till dom som vill fota saker som rör sig(vilket jag vill göra ;D ) Sen fanns det även en kamera med 16.7 megapixlar som jag inta fastnade så mkt för. Jag vill bara gå och köpa den kameran nu nu nu!!!! :o (den första jag nämde)

Snacka om att jag vill kunna fota så här!!

Nack delen till att jag inte köper kameran är; den är för dyr :/ :(
Men jag hoppas att jag hittar något skojj til kameran vi har nu ;)

XOXO// Vina <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

köpa kamera saker åt mej också? (A) haha!

2010-03-24 @ 20:40:21
URL: http://pauuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0